- 17
- 38
- 1
- 14
- 5
- 38
- 19
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 42
- 9
- 10
- 1
- 13
- 1
- 1
- 1
- 40
- 20
- 3
- 4
- 9
- 14
- 100
- 45
- 15
- 1
- 1
- 15
- 8
- 93
- 41
- 8
- 2
- 1
- 1
- 4
- 31
- 6
- 5
- 37
- 2
- 19
- 2
- 1
- 0
- 2
- 4
- 1
- 36
- 0
- 1
- 88
- 48
- 22
- 21
- 1
- 8
Travelers today do not have to depend on friends and family recommendations to find the ideal travel package. They also do not need to rely on a travel agent to book their tours for them. They have a lot of options to choose from (your competitors) and a host of technological tools (think Google) to help them identify and book the perfect trip.
Furthermore, travelers can buy spontaneously, but they can also take quite a bit of time in between deciding to travel and which travel package to book. In fact, according to Think with Google, a traveler can have more than a hundred interactions with brands while researching their trip.
For example, Amy, a traveler planning a trip to Disney World, spent 2 months researching the trip and had 419 interactions with brands.
Ce-ar fi dacă am redeveni copii, măcar pentru o zi? Da, avem o a doua șansă la copilărie vizitând Disneyland Paris!
Ce-ar fi dacă am redeveni copii, măcar pentru o zi? Da, avem o a doua șansă la copilărie vizitând Disneyland Paris!
Ce-ar fi dacă am redeveni copii, măcar pentru o zi? Da, avem o a doua șansă la copilărie vizitând Disneyland Paris!
Ce-ar fi dacă am redeveni copii, măcar pentru o zi? Da, avem o a doua șansă la copilărie vizitând Disneyland Paris!
Ce-ar fi dacă am redeveni copii, măcar pentru o zi? Da, avem o a doua șansă la copilărie vizitând Disneyland Paris!
Ce-ar fi dacă am redeveni copii, măcar pentru o zi? Da, avem o a doua șansă la copilărie vizitând Disneyland Paris!
Ce-ar fi dacă am redeveni copii, măcar pentru o zi? Da, avem o a doua șansă la copilărie vizitând Disneyland Paris!